Příprava k maturitě z českého jazyka

Připravte se s námi k maturitě.
Lokalita: nenastavena | Vybrat lokalitu

Kurzy jsou určeny studentům středních škol, kteří se připravují ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Kurz zahrnuje přípravu na didaktický test, slohovou práci i ústní část zkoušky.

Obsah kurzu odpovídá požadavkům Ministerstva školství, které jsou definovány v dokumentu Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky – Český jazyk a literatura.

Nabízíme docházkovou variantu (10 lekcí po 2 vyučovacích hodinách týdně) i víkendovou variantu (5 sobot po 4 hodinách). Výuka probíhá prezenčně v Brně a v Praze.

Kurzy probíhají ve dvou samostatných pololetích – 1. pololetí (říjen až prosinec 2025), 2. pololetí (leden až březen 2026). Doporučujeme absolvovat oba bloky. Při registraci do 1. pololetí je možné výhodně objednat oba kurzy současně.

Přípravný kurz k maturitě z českého jazyka, 1. pololetí

Kurz začíná v týdnu od 29. 9. 2025 (podle konkrétního vybraného termínu).

Kód Místo Termín Cena Objednat
MZCC tř. Kpt. Jaroše 8, Brno Čt 17:30–19:05 4 900 Kč
MZCS nám. I. P. Pavlova 2, Praha St 17:30–19:05 4 900 Kč

Víkendový přípravný kurz k maturitě z českého jazyka, 1. pololetí

Kurz začíná v sobotu 4. 10. 2025.

Kód Místo Termín Cena Objednat
MZCV tř. Kpt. Jaroše 8, Brno So 9:00–12:20: 4. 10., 18. 10., 8. 11., 29. 11., 13. 12. 4 900 Kč

Pokud je u daného produktu symbol košíku, je zde nejméně jedno volné místo a lze vytvořit objednávku.
Pokud chcete objednat stejný typ kurzu pro více žáků, vložte jej do košíku tolikrát, kolik je žáků.

Výběr lokality

Naše kurzy a akce nabízíme v Brně, Praze a on-line. Pro zobrazení nabídky kurzů prosím vyberte spádovou lokalitu nebo formu. Výběr můžete kdykoli změnit pomocí odkazu v pravé horní části každé stránky.


Používáme cookies

Cookies jsou soubory, které se při návštěvě webu ukládají do Vašeho zařízení. Podílejí se na správném fungování webu, pomáhají nám v analýze chování uživatelů a tím i ke zlepšování našich stránek, umožňují zobrazení personalizovaného obsahu a cílení marketingových aktivit.



Podrobné nastavení